Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


fredag 26 mars 2010

"mittiveckan" marknad

Igår hade vi marknad i vår carport. Betong med tema påsk och inslag av mjukt.


Pärlhyasinter på rabarberblad med blomdekorationer av betong.

Små påskliljor och betongägg i kruka

Tovat ägg på rabarberblad

Olika blomdekorationer i betong på rabarberblad

Ägg (gjutet i plastpåskägg) i rede och mossa

Små ägg (gjutna i hönsägg) i rede.


Tovade ägg
Tovade ägg på små betongfat

Vaktelägg på betongfat
Ljus på betongfat med dekoration av påsklilja i betong
Påskägg i papp med betongblommor

Pärlhyasinter i betongskål

Ägg på betongfat

Påskkort med betongblomma Tovade ägg på betongblad


Påskliljor i korg med betongdekoration

Liten krans att hänga på dörren med betongblomma

Då våren är på väg tog vi ut lite trädgårdsdekorationer


Godis hör till påsken så vi bjöd på choklad- och skumägg.

Tuppen är i betong men inte gjuten av oss:)

Visst blev dom fina i ett rabarberblad!


Vi hade många besökare och det var jättetrevligt!

Tyvärr glömde jag fota när vi hade besökare eller hur det såg ut lite senare när det började bli mörkt och vi bara hade ljusslingorna som ljus.

Vi eldade också i en eldkorg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar