Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 27 mars 2010

För växter.

Betong på armeringsjärn. Som stöd eller att klättra i.
Här har jag gjort ett funkiablad på ett armeringsjärn.
Lade ett blad på bordet och klickade på cement. Sen ett armeringsjärn uppepå med lite mer cement över.
Litet ägg på pinne. Funderade på om det skulle fungera att att använda armeringsmatta. Blev ganska bra. Blir nog snyggt med tex blomma för dagen…

Här är den på plats med växt som inte kommit så långt.

Här funkia på annan slags armering

Andra blad på armeringsjärn

Att användas i tex. sådder, gjuten i gipsform.

1 kommentar:

  1. Är det en egentillverkad gipsform??
    Mvh Theres
    t.stenevi@hotmail.com

    SvaraRadera