Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 3 augusti 2011

I lördags började jag rensa bland alla grejer som samlats i lekstugan. Kastade massor. Har länge tänkt riva den.


 På kvällen såg det ut så här...
 Massor av rester av ekollon hittade jag. Nån som haft sitt matställe i väggen.
 I måndags var hela stugan riven och bortkörd. Nu finns bara golvet kvar och det ska tas til helgen.
 Slutar med en bild på min ängel som sitter så tankfullt vid dammen.

1 kommentar:

  1. Vilket jobb! Ska det bli något annat där i stället för lekstugan?
    Tack för tipset om betongen! Jag ska tänka på det nästa gång.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera