Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 31 juli 2011

Igår plockade jag ur det jag gjorde i torsdags. Det blev både si och så!
Fick låna en form som skulle bli bra till ett litet bord. Storleken blev bra men inte gjutningen, ALLT för mycket bubblor. Avtrycket blev bra.
 Den passade bra på ställningen av armering.
 Den här gången blev alla flaskor bra!
 Att plocka ur flaskor är som att skala en apelsin:)
 Många krukor gjorde jag, lite bubbliga men ändå bra.
 Några små krukor
 Det är bara att konstatera att småsaker inte blir bra just nu. Kanske för att jag gör dom sist och är trött...löv och dom hjärtan högst upp på bild blev dock bra som vanligt!
 Fat är det också lite si och så med... kanske börjar jag tröttna på dom! Bubbel och det ovala sprack.
 Det här har jag inte ens fått loss! Får ta det någon dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar