Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 20 augusti 2011

En dag när jag kom hem fick jag syn på dom här svamparna. Eftersom jag har ny kamera gick jag och hämtade den. Fick ligga på knä för att få bra bilder:)


 Fortsatte sedan till äppelträdet...
 Har bara en Dahlia som blommar i år. En stor fin blomma blev det i alla fall:)

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag tror vi har likadan kamera och visst är det roligt att få bra närbilder. Jösses vad du hunnit med och så mycket gjutet du fått. Här har det bara blivit växtskyltar och lite annat gjort, men det kommer fler tillfällen. Jag gillar ljusstakarena med den skira manchetten till, passar så bra med hårt mot mjukt. Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera
  2. Oooo vilka fina soppar. Har inte sett en enda svamp i år, så jag är lätt avis på dig!

    SvaraRadera