Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 17 april 2011

Tycker det var så roligt att att jag av en tillfällighet hamnade på trädgårdsmässa i Italien.
Nu när jag inte besökt någon på 2 år så kändes det extra kul!
När vi var ute och gick fick vi se hur dom dekorerade lyktstolpar med blommor...
Det visade sig att det var trädgårdsmässa som var uppdelad på flera ställen i Pisa. Man betalade en avgift, så man fick ett band om armen som visade att man betalt. Vi besökte två ställen men har bara kort från ett ställe:)
In till höger var entrén.
 
Mässan var inte stor men det fanns av allt som brukar finnas på mässor. Gräsklippare, en del pynt, sånt som gick att äta och lite till tog jag inga bilder på... 

Det vore kul att veta vad det här är för blommor, någon här som vet?

 Så läcker bild! Har den som bakgrundsbild på datorskrivbordet

 Rosor fanns det...
 Korgar, utemöbler, hyllor och zinkbaljor.

Frön såldes av en jättetrevlig tjej som jag borde tagit ett kort på. Så enkelt att sälja frön i konservburkar och en klädnypa att hålla lappen med MEN så fint!


Mm det var riktigt kul att besöka mässan men jag borde tagit fler bilder:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar