Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 17 april 2011

Har varit och köpt jord idag. Köpte fler fröpåsar...
Den här gången bara vita blommor. Vit svartöga och Fjäderstjärnvinda. Båda nyheter för mig.
 Har också sått Ricin och Blomsterböna
"Painted Lady"
 Har också nästan krattat färdigt, bara en liten bit kvar!
 Veckans bild av laven.
Det händer inte så mycket nu...
Den här hörs ibland ända till samhället när den dunkar. Ser lite rolig ut på bilden... det ser ut som om den håller på att försvinna ner! Har som en lång "pinne" framför sig som den arbetar ner med.Liksom trycker ihop det sista som finns kvar.
Tänkte göra ett långt inlägg här med bild från varje vecka från det dom började rivningen. Får se när det blir av... det går som sagt inte så fort nu. Men dom håller samtidigt på att sortera att material i högar. Man kan säga att laven nu ligger sorterad i hög...

2 kommentarer:

  1. Oh vit svart ögadet var spännadne,,har inte sått Ricin ännu så tack för påminnelsen,,det får ske imorgon..
    vilken spännande rivning..
    ha en go vecka kram Monica

    SvaraRadera
  2. vad fin den vita svartöga verkar...måste nog ut och kolla lite frön:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera