Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 24 januari 2010

Hylla

Hittade ett mönster på små "hättor" till burkar och började virka...



Mönstret var lätt och det blev fler och fler...



Kom på att jag hade en hylla liggande! Den köpte jag när vi skulle renovera vårt kök. När köket blev klart passade den inte in med sin blå färg. Inte heller hittade jag någon plats att ha den på... ställde bukarna på den.
Nu står den i köket men jag har inte bestämt mig än... ska jag måla hyllan vit??
Den blå färgen passar inte i mitt kök men jag tycker samtidigt att det är synd att måla den...
Så här ser det ut i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar