Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 21 november 2012

Snart advent!
Köpte en adventsljusstake på ICA. 
Bra pris, 49 kr! Den är ju alla fall i trä!
Jag har pimpat den lite...
 Skrapade bort lite färg, lite "shabby"!
 En betongtok ska väl ha lite betong på...
 så det fick bli en ängel!

När jag höll på att fota fick jag syn på den här mellan ljusen.
En liten söt figur jag hittade när vi röjde ur hemma hos pappa i februari. 
En liten Lucia/tärna? 


1 kommentar:

  1. Så snyggt det blev med den lilla ängeln på adventljusstaken.Pricken över i som man säger.MVH

    SvaraRadera