Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 31 oktober 2012

Har varit i Malmö 
Har hälsat på min vän Diana!
MYCKET bilder blev det!
Har lagt in en del rätt så lika bilder, många på oss själva och inte alltid dom bästa...
men alla är med för att temat blev:
SÅNT MAN BLI GLAD av:)

Fredag, promenad runt Turning Torso i kraftig blåst!






Posthuset i Malmö
Hittade inte rätt inställning på kameran...
Lördag, tripp över till Köpenhamn. Premiär för mig att åka över bron!


Undrar vad folk tänkte i butiken...


Halloween på Tivoli

Ingen säkerhetslina...inget räcke!
Välkommen till Köpenhamn och Ströget!


Många bilder på skor kommer det att bli...bara för att dom var så fina!

Diana hittade paraplyt man bli glad av! Ser ut som palmblad:)


Man kan bli glad av en vägg på toa också!






Av schampo i olika färger också:)



FULA så man blir glad av dom!!







Tom av ett skynke som döljer en fasad under renovering!


En kall öl och Smörrebröd blir man också glad av!





Eller en fin pumpa.

Man blir glad när man ser ett namn/märke!









Choklad, god så man glömmer Johnny Depp! Lakrids i glada burkar:)




Söndag

Nappaträd!
Bilder som också man blir glad av:)


Mer promenad i Västra hamnen, soligt och sköönt!



Titanic...






Fint men vill inte bo här!

Fin betongkruka...






Italiensk glass:)


Regnkläder man blir glad av!


Lunch vid kallbadhuset, en glad dansk fotade oss:)



Här bor Zlatan!


Måndag.
På väg till centralen, blev fotade av en kille som höll på att sätta upp alla dessa paket i trädet:)



En RIKTIG må bra helg!
TACK Diana!!

1 kommentar: