Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 4 juni 2011

Under våren har fritidset jag jobbar på tillsammans med förskolan jobbat med ett projekt.
Projekt Ram har vi kallat det. Barnen har i grupper fått dekorera en ram.
Dom har fått komma överens om vad för ram dom ska ha, vad för temalåda dom skulle använda. Till sist kommit överens om ett namn. 
Gruppen har sedan fotograferats.
Inget barn hade sett sin ram helt klar förrän i utställningslokalen.
Förra helgen hade vi utställning. Den blev välbesökt:)
Hade velat ta bilder nära för att visa HUR fina ramarna blev men har inte gjort det då det är bilder på barnen!
 På bilden nedan har dom använt temalådan natur
 Här har man använt knappar och fjädrar
 På dom här har det gått åt mycket glitter.
Det kan höras på namnen dom gett dessa ramar, tex, Glitterbomb, Glitterdisco och Bling bling.
 Här är temalådorna, hänger gör saxar och limpistolen som fått gå riktigt varm under projektets gång.
 Här är det bilder från arbetet, urklipp från tidningen om vårt arbete mm

 Gästboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar