Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 5 juni 2011

Lite jag gjorde i fredags.
I dom här formarna har det varit
chokladpudding jag ätit på IKEA.
Dom här ska gjutas fast i lampetter.
Hade inte så många ljushållare så jag gjorde några utan.
Dom blir fina om man ställer en ljuskopp på.
Den här formen fick jag när jag köpte tårtbotten, den har en kant.
Den blir nog fin att dekorera till jul.
I den här formen har det varit glass.
Inköptes i Marina De Pisa när jag var i Pisa i våras.
Så till det jag egentligen var sugen på att prova.
Gjuta i petflaskor.
Det har jag gjort förut men då lägre varianter.
 Vinamold, något som Kristina och köpt att göra formar av. Vi har en idé till det...
Var lite snabb med kameran när jag plockat ur.
Betongen är inte lika flammig nu när den torkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar