Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 7 juni 2011

Igår kväll när jag skulle lägga in bilder då blev ALLT bara fel! Försöker nu istället:)
Firade sonen och "Gubbens" namnsdag igår.
Det blev rabarberpaj med jordgubbar.

En lång och skön helg har det varit, har fått massor gjort. Bla har jag rensat ogräs. Mellan plattorna vid armeringsbågen har det vuxit ordentligt...
var tvungen att gå och hämta kameran och en före och efter bild!
 Titta så fint det blev!
 Att jag virkat berättade jag tidigare...
 Gjuta det har jag hunnit med 2ggr under helgen.
Och ätit tårta med familjen, sonens flickvän, pappa, syrran och hennes man.
Gillar utsikten från vår toa, det här är vad man ser när man sitter där:)
Visserligen har jag gått lite närmre men bara för att slippa få med badrummet på bild:)
Den här bilden tog jag i går kväll.
 Solen går ner på den sidan och ofta ser man så här fin himmel
 Går man fram till fönstret ser man att rönnen blommar fint...
 Liksom vår fina höga syrenhäck.
Håller på att planera en betongkurs till och har 2 platser kvar... är du intresserad? Maila mig på min_betong@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar