Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 20 februari 2011

KALLT!
Ja, det har det varit den här helgen!
Den här bilden tog jag innan jag åkte till Stockholm igår morse. -20 hade vi vid strax före 8.
 Stavar alltid med en kompis kl 10 på söndagar. Idag väntade vi till kl 11 för vid halv 10 var det -22! När vi väl kom iväg så var det riktigt skönt ute!
Tog som vanligt en bild på Laven.

2 kommentarer:

  1. Längtar till våren så att det gör ont i kroppen. Nu räcker det med snö och kyla ;o))

    Fina fynd du gjort på mässan....

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Nu så är man igång igen för nu har vårinspirationen börjat. Först ut är de gatstenar som fattas och sen måste man ju ha nfiskar i dammen. Har man inte en stor en utan en i en zinkbalja så passar ju betongfiskar utmärkt. Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera