Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 20 februari 2011

Igår var jag till Stockholm och Älvsjömässan på Syfestivalen. Åkte tillsammans med Kristina,  vi åkte bil dit. Har åkt bussresa till andra mässor. Skönt att kunna åka hem när man själv känner för det. Det var första gången jag var på syfestivalen och jag känner på mig att det inte var sista gången:)
Hade kamera med men den kom inte upp så många gånger.

Hittade fina och roliga lampskärmar! Stickade förstås:)
 En bild innan vi åkte hem ... inte på nåt särskilt!
Kom hem med massor av idéer och lite garn! 
 Köpte det här "lilla" nystanet tillsammans med Kristina. 350 gr är det i! Vi ska sticka var sin sjal.
Det här ska jag använda till kanten på muddarna jag håller på att sticka. Sen ska jag sticka fler muddar i det här garnet. Såg uppstickade i montern där jag köpte garnet. Bara räta maskor bli bra efter alla flätor jag gör nu:)
 Dom här köpte jag att använda som dekorationer, blandat i annat garn eller bara en kant.
 Dom här söta änglarna fick följa med hem också! Kunde inte motstå dom:)
 Liksom den här ringen...

1 kommentar: