Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 23 januari 2011

I somras hittade jag en stor korg med växtfärgat garn i min bod. Det hade bara blivit ståendes. Garnet färgade jag i början av -80 talet. Nu har det blivit ett par sockor.

 Precis när jag hittade garnet höll jag på att sticka väskor som jag sedan tovade i tvättmaskinen. Det blev en av det garnet också. Liten bra väska att ha en liten stickning eller virkning i.
 Men en knapp av betong förstås!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga strumpor!
    Och fin väskan blev!
    Hihi, lite kul med garn sen 80-talet... tycker jag som rotar i mina gömmor och hittar både det ena och det andra. ;)
    Sköt om dig!

    SvaraRadera