Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 26 januari 2011

Dom här två söta änglarna har jag ropat in på Tradera.
Det ska bli kul att prova gjuta med dom...tänk om det var vår snart så man kan gjuta igen!
 Är med i en bokklubb, titta vad som kommer nästa månad! En bok om betong och den har jag inte. Längtar tills jag har den också:)

4 kommentarer:

  1. Ja nu längtar man till våren! Vad duktig du är som gjuter i betong! Det har jag aldrig testat!
    Ha en fin kväll! / Irene

    SvaraRadera
  2. Här gjuts det också för glatta livet:O)
    Den boken känner jag inte till, vilken bok klubb var det som har det denna månaden?
    Ha en fin och kreativ dag, Petra B.

    SvaraRadera
  3. Vi är med i samma bokklubb.Väntar på den jag med.

    SvaraRadera
  4. dom änglar kommer att bli fina i betong.
    Kram Berit

    SvaraRadera