Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 11 februari 2010

Mycket snö...

... är det! Här har det väl blåst samtidigt som det snöat? Bilder jag tog på promenad i söndags.



Hemma hos mig, fåglarnas matställe.




Under vår luftvärmepump blir det mycket is...
...så sonen cykel som blev kvar ute är nu säker för stöld!
Infrusen i isen:)

"gubben" som pulsar i snön sedan han tagit bort snön från växthustaket.

Det känns långt till våren och användning av växthuset. Dörren går inte ens upp!

Än dröjer det innan man kan dricka kaffe i morgonsolen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar