Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


fredag 29 januari 2010

Jippi:)

I höstas köpte jag ett par örhängen på Åhléns som verkligen blev mina favoriter! Har använt dom nästan varje dag sedan dess... tills i mellandagarna då jag var och shoppade i Nyköping. Det var hur kallt som helst och jag hade en halsduk virad om halsen! Den petade av ett av örhängena och i bilen hem upptäckte jag att jag tappat det!
Jag var till Åhléns några dagar senare för att se om dom hade dom kvar. Men det hade dom inte. Det var bara att inse att favoriten var borta:(
IDAG var jag på Åhléns tänkte att det är väl inte farligt att titta OM jag missade förra gången... GISSA om jag blev glad! Där hängde dom!
Nu har jag tre, kan ju bara bra att ha OM jag tappar ett igen.

I morgon åker vi till Södertälje och grattar "mosters gull" som fyllde 20 år i går:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar