Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 27 januari 2010

Bakverk i betong.

Muffins gjutna i silikonformar.

Dekorationer till nästa tårta. Gjutna på vinbärsblad. Pilligt att gjuta och dom går lätt sönder.






Bröllopstårta
Då nästa tårta är min favorit kommer den med på 2 bilder!


Tårtorna har varit med på marknad och blivit mycket populära.
Här en bild från Skottvångs gruvor.

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Du tror inte att den betongen som redan innehåller armeringsgrejs kan användas? Jag har funderat på att prova till våren med smågrejor. Har du provat den betongen? Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera
  2. Hejsan, jätteläckra betongtårtor, kikar vidare..../Ninna

    SvaraRadera