Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


måndag 12 januari 2015

Loppis.
I torsdags var jag på loppis. Köpte en glasburk som jag letade efter redan till jul...köpte också en hållare man kan ställa en bok på. Tex kokbok, eller läsplattan. Har någon gång tänkt virka en liten börs. Fick tag på en fin bygel till den...eller vad den kan kallas?
Idag var jag tillbaka på samma loppis. Köpte två små hyllor. Ska måla dem vita. Jag har tänkt ha dem i hallen. Ett "silverfat" på små ben. Tänkt att ha ljus på. Sen köpte jag en porslinskanna att ha blommor i. Vad den sista kallas kommer jag just nu inte på...tänkte ha nån vårblomma i på köksbordet när jag plockat undan julen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar