Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 18 augusti 2013

Min nya trädgård

Kommer att fylla på här allt eftersom...
 
Sittplats på framsidan av huset.
Så här såg det ut från början...massor av grönt!
Krattade bort allt grus och lade väv under och sedan tillbaka med gruset.
 Så här blev det!
Har krattat bort gruset här och ska låta det vara så. Det här är sidan av huset där jag håller till och gjuter. Det gör inget att det är lite "ruffigt"!
Det här är framsidan och där har jag också krattat bort grus. Men här ska jag ha på jord och så gräsmatta.
Uppfarten måste jag också göra något åt! Massor av ogräs. Den biten närmast har jag "behandlat" med salt. Ska ta resten nästa år!
Liten groda jag haft länge men inte använt. Ligger och sprutar vatten på en sten på min altan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar