Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


måndag 4 juni 2012

I lördags var det dags för första kursen för i år. Man kan säga att vädret inte var med oss! Det blåste och var riktigt kallt. 
När man ser klädseln kan man inte tro att det var den 2 juni!!
Men humöret var det inte fel på! Alltid lika kul att gjuta i grupp! OCH det är kul att lära andra:)



Idag har vi träffats igen för att plocka ur,
också det väldigt kul!
Nedan följer många bilder på fina alster!!






















4 kommentarer:

  1. Oj, det är ju livsfarligt att läsa bloggar, får ju sån lust till att gjuta! Vad fina ting alla gjort! Jag gillar de där betongpelarna! Hur gjordes de? och stora krukan med mönster utanpå.... måste fynda plastkrukor på loppis, Tack för titten och inspirationen, nu vill jag gjuta! Ha det bäst :)

    SvaraRadera
  2. Lotta menar du flaskorna? Det är petflaskor med en ljushållare i. Jättefina ljusstakar:)
    Marie-Louise

    SvaraRadera
  3. Så kreativa ni varit, mycket fint och kul verkar ni haft också! Hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  4. Så roligt och inspirerande att se allt fint ni har gjort =o)
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Melinda

    SvaraRadera