Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


fredag 6 januari 2012

Har varit dålig på att blogga ett tag!
Har fotograferat för bloggen men inte fått in det...Under nästan hela december var jag sjukskriven.
Jag har virkat och stickat en hel del. VAD kommer i ett eget inlägg.
 Något jag upptäckte var kul igen, var att baka...


 Wordfeud har jag spelat massor!
Tog lite bilder på pyntet i granen. Först en bild på mitt favorit pynt. Sonen gjorde ett gäng på fritids när han var liten. Han har snurrat piprensare.
 Nytt för i år (ja, förra året...) kottar i silver.
 Också nya...
 Under granen, ALLTID!
Tomten jag fick av min moster för många, många år sedan. Kommer så väl ihåg affären vi köpte den i. 
Syrran och jag skulle få varsin. Det fanns inte 2 i samma storlek utan jag valde den mindre varianten. Har suttit under granen alla jular sedan dess.
Det är inte så ofta jag använder mig av betongen själv. Men nu har jag gjort det! Ett gäng flaskor i hallen med virkade ljusmanschetter.
Julklapp från sonen och hans tjej. Det ser ut som en gammal bok men döljer en vinlåda:)
Julklapp från mina syskonbarn. 
Formar att gjuta i.
Så kom Dagmar på besök och rev ner delar av växthuset... två mornar i rad fick jag hämta delar på gärdet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar