Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 9 juli 2011

Har varit i Stockholm idag. Var och testade fiskpedikyr http://www.fiskpedikyr.se/ . Först fick man fötterna tvättade... inte ofta någon tvättar fötterna på en:) Sen fick man sitta 10 min i fotbad.

 Under tiden fick man något att dricka...
och lite gott att tugga på. Man fick också lukta i burkarna för att välja doft på krämen man skulle ha till fötterna efteråt.
 Här har vi tagit plats i dom sköna fotöljerna..
 Kittlades inte alls! Det kändes som man satt med fötterna i kolsyrat vatten:)

 När vi fått fotmassage gick vi ut på stan. Shoppade och åt god mat och drack gott vin:)
 Var bara tvungen att ta upp kameran här...Kul bild tycker jag:)

3 kommentarer:

  1. Skönt med lite fotvård, nåt man borde unna sig med jämna mellanrum. Härlig bild:)//Helen

    SvaraRadera
  2. Haha helt underbar bild, förstår att du tog upp kameran. Var på massage på Varbergs kurort i våras & hörde då att dom skulle börja med "fiskmassage", kanske man skulle testa framöver,,,Ha en fortsatt trevlig sommar, kram Ninna

    SvaraRadera
  3. Åh, så mysigt! Är så sugen på att testa fiskpedikyr. Får nog locka med mig väninnan till storstan och testa jag också!!!

    Kram
    //

    SvaraRadera