Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 24 juli 2010

Mer beställningsjobb...

När vi hade utställning på Fridhem fick vi flera beställningar.
Nu börjar vi bli klara med dom.
Här ett kastanjelöv på armeringsjärn.
Krukor som blev riktigt bra...här är dom precis urtagna ur formarna och lite fuktiga.

Nu kommer det svåra... att göra en till av båda... som ska vara lika...

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vilken inspirationsblogg du har och en annan som bara gjuter kryddskyltar "ler". Har mest legat på stranden och myst med barnen som varit hemmavid på semestern, men bara vädret tillåter så kommer nog lite alster att göras. Härlig plats i trädgården du gjort ooch ha det gott, Karina.

    SvaraRadera