Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 22 maj 2010

Pingst.

Pingsten känns inte mer annorlunda än en vanlig helg numera! Dagen har i alla fall bjudit på kanonväder. Åkte på loppis i Flen på förmiddagen. Hittade bara fler silverfat att gjuta på!

Besökte även Thuleparken där det var växtmarknad, köpte inget där. Träffade bara på bekanta:) Fick förfrågan om jag vill ha en kurs i betonggjutning! Kul!

Den här lilla krabaten finns i min lilla damm sedan några dagar. 2 kompisar finns där också. Hade tänkt göra dammen ren och sätta igång pumpen till vattenfallet. Det är ganska mycket löv på botten som måste bort då. Det kommer dom nog inte att gilla!? Får väl se om dom är kvar om några dagar. Kan ta bort det då.

För några år sedan köpte jag frö till en klematis på Tradera. Den har aldrig blommat men just nu är det flera knoppar och en har slagit ut.


Trevlig pingst på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar