Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 11 maj 2010

Pelargoner

Var till en handelsträdgård i lördags. Hittade vita pelargoner som jag ville ha. Såg fina ut i butiken men när jag planterade om dom i nya krukor såg jag att dom var riktigt kraftiga! Står nu i mitt köksfönster. Ja, det är pelargoner på gardinerna:)Som fat använder jag "silverfat" jag egentligen köpt att gjuta på... dom får fungera som blomfat tills jag kommer igång med gjutandet!

1 kommentar:

  1. Ser så fint ut i ditt fönster och va´ extra fint med silverfat under lerkrukor. Föll mig riktigt i smaken. Kram

    SvaraRadera