Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 3 februari 2010

Skottvång 29/8 -09

Hittade en jättebra plats att ställa upp på, den var som gjord för oss! En stor betongplatta fanns där och var perfekt att plocka upp grejer på.

Nedan, kaffekoppar och betongblad på armering. Blomstöd med betong. Konformade ljuslyktor och torso.
Kaffekopparna blev väldigt uppmärksammade och vi fick ge många tips på VAD man kan ha dom till! Många gav också oss tips…


Bordet med tårtor blev också väldigt uppmärksammat!


Här hade vi mycket smått och gott. Tovade sittunderlag, tovat hjärta med betongdekoration, virkade sjalar, betongaskar, virkade mobil/kamerafodral, hårspännen med betong, virkade armband med betong, halsband med betong, betongmuffins och betongskål med bjudgodis.

”Silverfat” i olika storlekar, ägg och tavlor med växtavtryck
Rabarberblad i olika storlekar och fler tavlor.

2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket fint!! Jag vill så gärna lära mig detta med att jobba med betong. Får försöka lite i år kanske. Vad bör man tänka på?

    SvaraRadera
  2. Hej Diana! Om du mailar mig på min_betong@hotmail.com så kan jag svara på dina frågor.
    Marie-Louise

    SvaraRadera