Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 21 februari 2010

Efter oväder kommer...

SOL! Det verkar bli en kanondag idag! Det behövs verkligen efter igår! Har aldrig varit med om maken till snöoväder...!
Kolla så snön lagt sig på balkongräcket.

Dom här bilderna tog jag vid 08,00 då solen gick upp.



Är det någon som vet om man kan hitta några tips och råd om hur man lägger in bilderna lättast på Blogger? Tycker det är knepigt när man inte kan lägga dom där man vill! Nu lägger jag in dom så som jag vill att dom ska ligga och sen skriver texten. Kommer någon bild fel är det nästan omöjligt att byta plats på den!

Ha en bra söndag! Idag blir det nog en promenad i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar