Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 10 januari 2010

Ny blogg!

Har flyttat hit då min andra blogg inte fungerar riktigt som jag vill. Har tvekat länge för att börja om igen. Har gjort det förr nämnligen...
Min första blogg finns på http://minbetong.bloggsida.com/ . Den fungerade bra ett tag. Nåt hände och allt var bara borta...började om igen och det dröjde inte förrän det hände igen. I slutet av -08 startade jag om men gjorde aldrig färdigt! Har bara lagt i några kategorier!
I januari -09 började jag skriva på trädgårdsbloggen. Hittade massor av kompisar och det var jättetrevligt där. Men bloggen låg nere i omgångar... i dec låg den nere i flera veckor efter dom bytt ägare. Nu är allt nytt och det ser faktiskt hoppfullt ut! MEN alla bilder är borta och några inlägg.
Har nu bestämt mig för att på TB blir det bara trädgård. Har tagit en paus där till jag har något att skriva om där, alltså till våren. Då hoppas jag dessutom att allt ordnat sig där!
På den här bloggen kommer det att vara MYCKET betong:)
Marie-Louise

3 kommentarer:

  1. Hej :-)
    Jag skapa en dubbelblogg när jag märkte att TB börja få problem. Jag har en sida här på blogspot.com kommer att följa din blogg :-).
    // Rosa

    SvaraRadera
  2. Har funderat på samma sak, att ha TB till trädgård och den andra för allt annnat.
    Kommer också att följa din blogg/ Ylva

    SvaraRadera
  3. Hejsan!

    Lägger till den här adressen. Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera