Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 20 augusti 2017

Bröllop
Inbjudan
Ringen
Svensexa och möhippa

2016 var det skottår, jag friade den 29/2 på skottdagen. Länge var det en hemlis. Under tiden planerade vi.
Vi gjorde inbjudningskorten själva. Jag virkade hjärtan som vi satte på. Temat rosa blev det redan från början, då klänningen jag skulle ha var rosa.
Bestämde oss tidigt för att dela ut uppdrag om olika saker som att ansvara för olika delar av bröllopsdagen.

Förlovningsringen var från Lotta Hasselblad "l8hasselblad"
Så vi åkte till hennes verkstad/butik på Lidingö för att fixa vigselring.
Jag var ganska klar över vad jag ville ha.
Medan vi var och åt lunch gjorde hon den.
(bilden ovan har jag lånat från Lottas instagram)
Bilden nedan. Lasse jag och Lotta i hennes verkstad/butik.

Den 15/7 så var det dags för svensexa.
Lasse fick först köra gocart

Efter det spelade de bangolf och avslutade på restaurang.

Samma kväll var det möhippa för mig.
Jag blev ompysslad med manikyr och pedikyr. Blev sminkad

Mycket gott att äta hade de med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar