Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 16 april 2015


Stockholm 10-11/4

Gamla stan


Äntligen fick jag se körsbärsträden blomma i Kungsträdgården.
Bilden nedan råkade jag ta av misstag men den blev bra på Lasse och mig :)
 
Besökte Nordiska museet. Ett ställe jag bara gått förbi förut. Mest gillade jag HSB-lägenheten från 50-talet. Skulle kunna tänka mig soffgruppen hemma.


 
Bodde på Hasselbacken, fint hotell med fin utsikt.


På kvällen blev det Cikus och Livet är en schlager. En underbar föreställning.

Frukost på hotellets veranda och pizza i kartong hemma på köksbordet. Härlig kontrast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar