Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 16 april 2015





 Påsk.
Lite påskdekorationer hos mig.
 Första bilden, en liten kyckling i fina stövlar som jag fick av en jobbarkompis förra året. Fick sitta på min jobbskärm.
 Korg på trappan med blommor och betongägg.
 Betongkruka på betongbordet bredvid trappan.

 Diskret påskris...
 Mitt påskägg som jag tovade till förra året.
De här kycklingarna köpte jag i handelsträdgården.
Gillar deras hysteriska look:)
 Lite vaktelägg på betongfat.
Påskliljorna var något som alltid stod framme när jag var liten till påsk.
Ska egentligen vara ljus i men jag gillar dem som de är.
Hönan till vänster fanns också alltid när jag var liten. Skålen med höjd köpte jag på loppis för en tjuga. blev fint med godis. Betongfat med betongägg i ett litet bo under glaskupan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar