Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 8 februari 2015

Minisemester i Eskilstuna.
Har bott på hotell som är inrymt i Bolinder Munktells fabrik och huvudkontor. Mycket trevligt med fullt av bilder från den tiden. Entrén till receptionen samma som till kontoret 1915

Liten påse med frukt och godis fick vi vid incheckningen för att vi inte bott på hotellet förut.
 På kvällen var vi på konsert. Vi såg Carola. En mycket bra show. Blev väldigt fumlig med kameran när Carola började gå runt i publiken. Synd att bilden blev som den blev! Hann inte med heller när hon kom fram till oss och tog Lasses hand!

Konsertlokalen låg mycket nära hotellet. Vi hann tillbaka så vi fick se omröstningen i melodifestivalen. Mysigt med tillbehör som ostbågar och en cider.
Utsikt över Eskilstunaån från matsalen
Promenad längs ån och fram till Munktellmusėet. Väldigt intressant. Mysigt att ha minisemester inte så långt hemifrån :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar