Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 17 februari 2015

Lite från helgen som var.
Lade på duken som mamma en gång virkade. Har starka minnen från när hon gjorde det. Tror det var -73. Gillar inte orange annars men den passar i mitt vardagsrum.
Gillar man Eiffetornet så gör man...hittade den här toppen på Lindex. Tänkte att passar den inte påmig så gör den det hemma :-)
Det var alla hjärtans dag i lördags. Jag köpte en present till Lasse...och mig. En ljuslykta från webshoppen onödigt snyggt. Fick ett litet kort med i paketet fotade nära...
På kvällen mys med lyktan tänd, lite vin och "mello".
Har fixat till en spegel i hallen. En spegel jag haft i många år. Målade den vit och hängde upp den i lördags. Hamnade själv på bild :-)
 Blomma jag har på min köksbänk. Så himla söt...just nu har jag hjärnsläpp och kommer inte ihåg vad för sort...
 Idag semmeldagen. Bjöd pappa på semla. Gjord på köpt bulle men hemmagjord mandelmassa...utan mandel. Hittade bra recept från Leila bakar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar