Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 11 januari 2015

Varierande väder!
Igår började det snöa. Riktigt ruskväder! Man såg knappt vägen stundtals. Nu klarade vi oss bättre än vad många andra gjorde. Det var ju storm hos en del. Egon var det visst...
Vi var i alla fall och shoppade på Factory Outlet  i Vingåker. Lasse köpte jacka på rean. Blev lite tveksam om han inte skulle köpa en blingad dam i stället:-) men vi hittade inget pris påna"" så det fick bli jacka;-)
 Bild från vi åkte från mig till Vingåker. Stannade och släppte fram bilar som tyckte man kunde gasa på...tog en bild. Skillnad mot bilder jag tog förra helgen på Lasses hus och hönor...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar