Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 31 januari 2015

Helg som bjuder på annat än vad som tänkts...idag skulle kosan gått till Södertälje och 25 års kalas. Men detta snöande satt stopp för det. I stället blev det snöskottning. Om det tycker jag inte:-( tungt och blött var det!
Igår köpte jag två trisslotter. När jag skrapat tre fält på den första hade jag vunnit 30 kr. Hur kul var det att skrapa resten!? På den andra vann jag 60 kr. Det kunde varit lite fler nollor på ni när men man får vara glad för det lilla:-) 


På borden hemma i kväll, tulpaner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar