Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 17 september 2013

Trädhushotell

Tillsammans med Kristina har jag varit i Sjunde himlen!
Mellan Skara och Falköping finns detta underbara ställe!
 Man tar sig dit genom kor och hagar...

 Man passerar Andrum...

 Tills man kommer till Sjunde himlen!





 Bubbel, frukt och choklad ingick i priset.






 Annat gott vi köpt med till kvällen.
 Kvällsbesök.

 Stjärnhimmel ovanför sängen.

 Frukost vi fick upphissad på morgonen.


 Nere på gården fick vi lite idéer innan vi åkte.

 Vi hann inte så långt innan vi gjorde första stoppet på väg hem. Kom till Gudhems klosterruin.


 I Falköping passade vi på att köpa ost och äta ostbuffé.
Är du sugen på att besöka Sjunde himlen eller Andrum? Boka här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar