Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


måndag 26 augusti 2013

Lite av varje

Den här bilden har jag glömt visa.
Gillar man Eiffeltornet och har arbetskamrat som varit där då blir man jätteglad för dessa presenter!
Kylskåpmagnet, bokmärke och en ask med goda karameller.
Har fått en ovana att vakna kl 04...en natt i förra veckan vaknade jag av att det var så ljust i rummet! Fullmåne, jag var bara tvungen att gå ner i köket och hämta kameran. Månen sken så fint genom gardinen och det blev fina skuggor.
Satt och pratade i telefonen en bra stund i kväll...hade kameran i närheten. Fotade medan jag pratade, tog en närbild av en del av mina änglar i lilla fönstret.
 Då fick jag syn på vad fina mina rönnbär är utanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar