Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 18 augusti 2013

Ja...jag har ju fyllt år också;-)

Den här gången...50!
Tänk så många som vet om att man fyller jämnt...
Tårta och tårtspade fick jag av ICA.
 Duschtvål av apoteket hjärtat...
Den här vagnen med väldigt mycket smått och gott i lasten, fick jag några dagar innan av släkt som inte kunde vara med på rätt dag.
Vänner som gjorde min dag! Hade bakat kakor till kaffet och gjorde all kökstjänst! Behövde inte bry mig ett dugg om köket utan det gjorde de.
Kristina
 Anette
Lotta
Dagen inleddes med bubbel på altanen
 
Paketöppning...många paket i varandra...
 
Som blev ett pussel!
En resa till Ullared blev det när jag satte ihop det.
En resa med de tre vännerna, boende och resan fick jag:))
Jag provsmakar vinet  
Detta bjöds det på...
Sju sorters kakor till kaffet
(jaja det blev åtta...)
 Presenter och blommor jag fick!


 Med i tidningen var jag också...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar