Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 26 maj 2013

Mitt hus!
Den första mars fick jag nyckeln till mitt hus.
Detta firades med bubblor tillsammans med en kompis.
 Hallen
När jag tog över var det igensatt mellan kök och hall.
Det plockade jag bort direkt.
 Betong har fått flytta in på lite olika ställen,
här i fönstret i trappan.


 Köket.
Så här såg det ut från köket när dörren var igensatt.



 Matrummet.
Detta bord fick jag, fixades till...
 Matrummet sett från vardagsrummet med väggen som den såg ut innan.
 Så här blev det när det var färdigt.

 Vardagsrummet.
Spisen som värmer gott!



 Mer betong.

 Hallen/tvrum på övervåningen

 Till vänster ska jag ha mina garner.

 Gillar ju Paris och Eiffeltornet, syns här...
 ...på gardiner, lampskärm och kudde i soffan.
 Lite änglar i det lilla fönstret.
 Sovrummet.
Rosa när jag tog över men målades vitt direkt.




 Mammas samling av pillerburkar har fått en plats.
 Liksom den här samlingen som jag haft i många år i en kasse.
 Många har en walkincloset jag har en krypin...
 Nere har jag en garderob, dit köpte jag gamla resväskor. där förvarar jag skor och väskor.
Mer bilder kommer från huset senare bild hur det ser ut utifrån.

1 kommentar:

  1. Härligt med en egen kuppe 8-)
    Ha´t himla gôrgôtt i den
    Nina

    SvaraRadera