Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 23 december 2012

"Firma" KMLbetong
har varit till Stockholm på personalresa! 
"nån" (Marie-Louise) glömde kamera hemma! Fick fotografera med mobilen. Blir inte bra att fotografera med men vad gör man?
Ville fota en massa glada bilder och alla juldekorationer som finns i vår huvudstad...
 Fisk och skaldjurssoppa åt vi på Piccolino, Hötorgshallen.


 En bild blev bra! Den här som jag tog i ett skyltfönster!
Den får symbolisera julbild och med den önskar jag...
GOD JUL!

1 kommentar:

  1. Hej hittade din fina blogg när jag sökte efter betong. Har en fråga som jag inte hittar svar på. Jag har just införskaffat material för att prova skapa med betong. Men hur gör man med rester och rengöring. Bor i storstad i radhus så kan inte slänga det hur som helst. Hur gör man rent och vart? Med vänlig hälsning, Linda

    SvaraRadera