Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 25 november 2012

När jag var på syfestivalen i februari köpte jag det här garnet.
Skulle sticka handledsvärmare med volanger.
När jag till slut började sticka, nu i höst, tyckte jag det blev för mycket med tre volanger.
 Det fick räcka med en! Kristina tyckte dom var så fina så dom är hennes nu:) Jag gillade kanten nertill...
Så jag gjorde ett par till är mig med den fina kanten både uppe och nere. Är jättevarma och sköna då dom är dubbla.
Garnet till dom här handledsvärmarna köpte jag när jag var i Malmö! Dom blev jättefina men mina händer klarar inte att sticka med så tunna stickor...

1 kommentar:

  1. Å vad fina!
    Jag gillade skarpt de som är längst ner <3

    Kram Melinda

    SvaraRadera