Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 12 juli 2012

Semester!
Tog ledigt redan i fredags:)
Åkte till Stockholm med en kompis över helgen.
Bodde på Victoria Tower.

 Besökte fjärilshuset och Haga Parken.

 Hade Picknick i parken.
 Rosévin hör till:)
 Jag i väntan på...
 ...det här! Sky Wiew vid Globen.
 UPPE!

 Sedan såg vi Wasamuséet
 Minnesmonumentet för Estoniakatastofen
 Aquaria, där fanns det många spännande och annorlunda kryp och fiskar:)





 Fika på Aquaria:)

 Sen bar det av till Kaknästornet!
Åkte sedan guidad tur med buss.
Avslutade dagen med mat på Blå dörren:)
 På söndagen blev det lite, lite shopping:)
Avslutade med guidadtur i gamla stan. 
Det var vi och guiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar