Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 24 juli 2012

Gjöt ännu mer...själv en hel dag:)
Hästar på rad
 Bordsskiva med avtryck av pion

 Tavla med tryck av ormbunke

 Kruka med fat


 Dom här blev jättemörka!
Snyggt! Bara dom inte ljusnar...



 Hängare

 Den här formen var inte bra!
Första gången blev jättebra, den här gången fastnade det färg på jordgubbarna. Vill man inte ha dom röda är det inte kul.

4 kommentarer:

  1. Snygg den krukan med fat var, ja allt är såklart jättefint. Så var det för mig med, jag gjorde vindruvsklasar ur en orange siliconform och dom färgade av sig.

    Kram kram /Ninna

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilka underbara fjärilar du gjort av betong! Älskar fjärilar och undrar var du köpt formen till dessa? Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  3. Hej och hå..här gjuts det flitigt.... jo jag undra hur du gör hålen i dina plattor? Redan när du gjuter?

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Fina saker ni har gjort! Det ser ut som chokladpraliner! Höll de sig så mörka eller ljusnade de? Jag skulle också vilja veta var du har köpt fjärilsformen, jättefina!!

    SvaraRadera