Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 24 maj 2012

JIPPI!!
Jag fick ur den ur formen!
Det tog tid men har man tålamod så har man:)
På bilden ser det ut som hålen är bulor men det är nog skuggan som ställer till det!

Helt slät och utan bubblor:)
Nu ska här gjutas Kalahaspel...

4 kommentarer:

  1. åhh vad mycket fint du gjort på sistone...
    och oj vad blankt allt blev...blanda du med brocka, eller i spann? många frågor, är det finjas betong...? jag använde webers nu sist, men är så där nöjd....

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad fint spelet blev. Hästarna och blommorna i inlägget innan blev ju kanon fina.
    Jag undrar vart du har hittat formen till hästarna.
    Annette

    SvaraRadera
  3. Betong ute och inne, Jag blandar i hink med en visp på borrmaskinen, det är betong från Weber. Finjas gillar jag inte. Har använt Finja så länge då det varit det enda som gått få tag på... har allt för stora stenar i sin blandning!
    Lobben, istärningsformen med hästarna hittade jag i en butik i gamla stan.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad fint Kalahaspelet vart. Vad har du använt för form. Vill gärna göra ett sånt till min dotter som hon kan ha på balkongen.
    Jeanette

    SvaraRadera