Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 6 maj 2012

Här kommer bild på våra fina björkar, 
bilden tog jag på Valborg så dom är lite mer utslagna nu.
 Typisk bild för första Maj!
Bra väder och vår = allergi. 2 dagar den här veckan var jag hemma då allergin blossade upp ordentligt! Har klarat mig bra i flera år...


Har en rolig stickning på gång men den får ligga nu när jag känner av allergin! Det är ull och det klarar jag inte då:(


Det är rolig stickning men lite knepig:) Det ska bli 2 volanger till på den vänstra mudden. Men jag måste göra klart den andra så dom blir lika... 
När jag gjort den första började jag nysta för att hitta rätt garn till mudd nr två... 
det slutade med att jag fick beställa ett nystan till:) Jag hittade aldrig något bra ställe att börja på!
Första maj var det humorgala på TV. 
Humor blandades med allvar. 
Det var insamling till världens barn också. 
Jag brukar inte ringa på insamlingar men skickade den här gången ett SMS och blev världsförälder. 
I veckan kom pappren som jag ska skicka in!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar