Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


måndag 9 april 2012

Påsken...
har varit väldigt lugn och skön.
I går hade vi släkten här på besök. 
Se så fina tulpaner jag fick!

 I år kom inga påskgrejer fram!
Använde en del av den betong som 
var dekorerad sedan förra veckan.
Har inte tagit bilder på själva betongen för den finns redan i ett annat inlägg. 
Tog i stället på blommorna som jag satte i.
Lite krokus.

 och scilla

I köket bara denna dekoration.


Alla utom en av mina Orkidéer blommar just nu.

Här fick jag en bild på dom alla på en gång:)

Har spelat massor av wordfued.
Har slagit mitt rekord på ett ord...
243 poäng.
Men den här öppningen var det
 inget fel på heller:)
Nu väntar en lugn arbetsvecka! 
Det är ju påsklov för en del...
inte för mig men för dom flesta på jobbet!
Jobbar ju på en skola:)

3 kommentarer:

  1. Det räcker med lite påskpynt även här. Jag spelar oxå WF, det är ju så himla kul o avkopplande:)//Helen

    SvaraRadera
  2. Hej Marie-Louise!
    Jag googlade på betong och hittade många trevliga inlägg från dig. Jag vill så gärna göra ett fat av en bricka eller bara en fyrkant av betong med en duk i som mönster. Vet du hur man går tillväga med duken? Fastnar den inte i betongen..?

    Må så gott/Tina

    SvaraRadera
  3. Hej Tina! Du kan maila mig så ska jag svara:)
    min_betong hotmail.com
    Marie-Louise

    SvaraRadera