Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 10 mars 2012

Nu var det länge sedan jag uppdaterade här! Har bara inte haft tid eller lust.
Efter min sjukskrivning blev "gubben" sjuk. Han fick en stroke. Sen har jag hjälpt pappa att flytta från stort hus till en tvåa.
Har också i denna veva bytt jobb!

Lite pyssel har det i alla fall blivit:)
Detta mobilfodral i vanligt samarbete med Kristina.
Hon har gjort fodralet, jag har virkat blommorna.
Denna gång samarbetade vi med köparen:) Eva hade själv gjutit sitt betonghjärta
 Pulsvärmare som stickats i tunnt ullgarn. Värmer nu en handled på kontor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar